Η Πηνελόπη Πλάκα στο DNA of Arts!!!!

2015-04-09 14:53

Συνέντευξη στον Αλέξανδρο Τσομπανόπουλο.

Με αφορμή την έναρξη των παραστάσεών της στο Θέατρο Εγνατία, τη Δευτέρα του Πάσχα 13.04.2015, η Πηνελόπη Πλάκα μας μίλησε για την παράσταση " Δε θα με τρελάνεις εσύ εμένα" και όχι μόνο...

 

-          Καλώς ήρθες για άλλη μια φορά στην πόλη σου!

-          Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι εδώ και γιατί παίζω σε αυτή την παράσταση και γιατί βρίσκομαι εδώ κάτι που δεν είναι πολύ εύκολο για μένα, για να δω την οικογένειά μου και τους αγαπημένους μου φίλους.

-          Μίλησε μου για την παράσταση. Που αποδίδεις την τεράστια επιτυχία που σημείωσε από το καλοκαίρι στην Αθήνα.

-          Πιστεύω πάρα πολύ στο σκηνοθέτη μας το Βασίλη το Θωμόπουλο, ο οποίος πάντα κάνει επιτυχίες και πάντα φτιάχνει θιάσους, είτε τηλεοπτικούς, είτε θεατρικούς που αποτελούνται από καλά παιδιά πάνω από όλα. Όταν έχεις μια πολύ καλή ομάδα, που είναι όλοι φίλοι μεταξύ τους και περνούν ωραία, αυτό βγαίνει στον κόσμο. Έτσι στόμα με στόμα ο κάθε θεατής, θα πει πώς πέρασε και θα έχει επιτυχία.

-          Ποιος είναι ο ρόλος σου στην παράσταση;

-          Εγώ είμαι η Ρενέ, μια πολύ ελαφρόμυαλη Γαλλίδα, είμαι κοκέτα, είμαι γλυκούλα, χαριτωμένη και όπως όλες οι υπόλοιπες γυναίκες, έτσι κι εγώ, θέλω τον Παύλο. Τα υπόλοιπα θα τα δείτε στην παράσταση.

-          Πώς ήταν η φετινή θεατρική σαιζόν στην Αθήνα;

-          Ήταν πολύ ωραία! Περάσαμε πολύ καλά, είχε επιτυχία και είδαμε τον κόσμο να γελάει. Εμείς γελάσαμε πιο πολύ από τον κόσμο, γιατί χαιρόμαστε όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. 

-          Ποιος πρέπει κατά την άποψή σου να είναι ο ρόλος του θεάτρου, ειδικά σε μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία όπως αυτή που βιώνουμε;

-          Ο ρόλος του θεάτρου, είναι καταλυτικός. Μπορεί έναν άνθρωπο να τον βοηθήσει στις δυσκολίες που περνάει και στα προβλήματα της καθημερινότητάς του. Να τον κάνει έστω για λίγο να γελάσει. Να του κατευνάσει τον πόνο με λίγα λόγια. Επίσης, μπορεί να πάρει πολλά μαθήματα. Είναι γενικά κομμάτι του πολιτισμού πολύ σημαντικό.

-          Θα ήθελες να δεις τον εαυτό σου σε μια παράσταση μιας από τις δύο κρατικές σκηνές;

-          Ναι βεβαίως. Γιατί όχι; Θα το ήθελα και θα ήταν πολύ τιμητικό για μένα. Θεωρώ όμως ότι είμαι πολύ νέα για κάτι τέτοιο. Πρέπει να δουλέψεις πάρα πολύ για να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

-          Είσαι από τις τυχερές ηθοποιούς, που εργάζονται και στην τηλεόραση. Πώς βλέπεις τα τηλεοπτικά μας πράγματα;

-          Η τηλεόραση, έχει κάνει ένα πολύ μεγάλο άλμα, εκεί που δεν είχε τίποτα, αλλά φοβάμαι ότι δυστυχώς θα κλείσει πάλι. Λόγω όλης αυτής της κατάστασης. Είναι ενθαρρυντικό το ότι υπάρχουν δουλειές, γιατί από αυτό το πράγμα ζούνε άνθρωποι και όχι μόνο ηθοποιοί. Μακάρι να συνεχιστεί!

-          Έχεις κάποια σχέδια για συμμετοχή σε κινηματογραφική ταινία;

-          Δεν υπάρχει κάτι αυτή τη στιγμή, αλλά φυσικά και θα με ενδιέφερε. Είναι ένα πολύ ωραίο κομμάτι της δουλειάς μου και θα ήταν όμορφο να συμβεί. 

          Ασχολείσαι με την πολιτική;

-          Δεν ασχολούμαι, έχω φυσικά τις δικές μου απόψεις, αλλά δε μπλέκομαι σε πολιτικές συζητήσεις.

-          Είσαι αισιόδοξη;

-          Είμαι φύσει αισιόδοξη. Όλα αυτά που περνάμε, τα περνάμε για καλό. Η κρίση αυτή δεν είναι μόνο οικονομική, είναι και κοινωνική. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι άνθρωποι, εκεί που είχαν αποξενωθεί μεταξύ τους και δεν υπήρχαν σχέσεις όπως παλιά, τώρα θα πούμε, δεν έχουμε λεφτά, ας καθίσουμε στο σπίτι, να φάμε μια πίτσα, να πιούμε εκεί το ποτό μας. Αρχίσαμε και ερχόμαστε πάλι κοντά. Αυτό θα μας κάνει καλό. Επίσης, υπήρξαν πάρα πολλές αδικίες και λαμογιές, λεφτά που δεν μπορούσε κάποιος να τα δικαιολογήσει…Ελπίζω στην πορεία να βρεθεί το σωστό.

-          Όνειρα κάνεις;

-          Ποιος νέος άνθρωπος δεν κάνει; Ποιος άνθρωπος γενικά δεν κάνει; Έχω πάρα πολλά, αλλά δεν τα λέω ποτέ, γιατί φοβάμαι μήπως δεν πραγματοποιηθούν και το καταλάβουν και οι άλλοι ότι δεν πραγματοποιήθηκαν.

-          Τα επόμενα σχέδιά σου ποια είναι;

-          Συνεχίζουμε στους Συμμαθητές στον Ant1, η παράσταση μετά τη Θεσσαλονίκη θα πάει περιοδεία και αργότερα βλέπουμε…

 

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ & ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΡΟΣΟΥΛΗΣ
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ
Σκηνικά: ΝΤΙΝΟΣ ΠΕΤΡΑΤΟΣ
Κοστούμια: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΤΣΑΪΤΗ
Φωτισμοί: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτογραφίες: ΘΩΜΑΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ

Πρωταγωνιστούν (με σειρά εμφάνισης):
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΥΛΗΣ, ΣΠΥΡΟΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΣ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΛΑΚΑ, ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ, 
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΙΛΑΛΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΦΑΝΑΡΙΩΤΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΙΔΕΡΗ

Από Δευτέρα του Πάσχα 13 Απριλίου και για 20 παραστάσεις.
Πέμπτη 21.15
Παρασκευή 21.15
Σάββατο 18.15 & 21.15
Κυριακή 18.15 & 21.15

τιμές εισητηρίων 20 ευρώ,16 ευρώ,12 ευρώ
και πέμπτη γενική είσοδος 10 ευρώ