Η Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου στο DNA of Arts!!!

2015-11-07 19:49

Συνέντευξη στον Αλέξανδρο Τσομπανόπουλο

Με αφορμή τη συμμετοχή της στην μεγάλη θεατρική επιτυχία του Μάρκου Σεφερλή "50 αποχρώσεις του Greece" που σπάει ταμεία στο Θέατρο Ράδιο Σίτυ στη Θεσσαλονίκη, η Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου, μας μιλά για τα πρώτα της βήματα στο χώρο του θεάτρου και όχι μόνο....Απολαύστε τη!

Θα ήθελα να μας συστηθείς λέγοντας δύο λόγια για σένα, τόσο για το χαρακτήρα σου, όσο και για το ξεκίνημά σου στο χώρο.
Σαν άτομο, είμαι πολύ ανοιχτή, πολύ κοινωνική, διαχυτική και παρορμητική. Όλα αυτά. Το θέατρο προέκυψε…Ήταν κάτι που το αγαπούσα πάντα και ήθελα κάποια στιγμή να το ζήσω. Ο Μάρκος φέτος μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Έτσι ξεκίνησαν όλα…
50 αποχρώσεις του Greeceλοιπόν στο Ράδιο Σίτυ. Παράσταση που σημειώνει τεράστια επιτυχία και παίρνει συνεχώς παράταση. Πες μου για τη συμμετοχή σου σε αυτή και τους ρόλους που υποδύεσαι. 
- Ειναι μια παράσταση με κωμικό χαρακτήρα η οποια ταυτόχρονα θίγει και σατιρίζει τα κοινωνικοπολιτικά δρώμενα. Εγω αρχικα βγαίνω σαν μια πολυ sexy κοπέλα, μια πολυ "bimbo" φυσιογνωμία, στη συνεχεια σαν μια νεαρή φοιτήτρια, σε ένα άλλο νούμερο ως υπάλληλος ενός super-market και στο τέλος σαν μια Γαλλίδα τουρίστρια...  Δεν μπορώ να φανερώσω περισσότερες λεπτομέρειες... 
Είναι η πρώτη σου επαφή με το θεατρικό σανίδι. Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις επιθεώρηση;
Ναι ειναι η πρώτη μου επαφή. Αν και δε μου φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολο. Ίσως επειδή εχω κάνει τηλεόραση ή επειδή  σαν μοντέλο εχω ξαναβγεί μπροστά σε μεγάλο κοινό, είχα μια κάποια ευκολία και άνεση σε αυτό το κομμάτι. Δε μπορώ να σου πω ψέματα βέβαια, τις πρώτες μέρες έτρεμα ολόκληρη, αλλά μετα απο λίγο χαλάρωσα. Είναι κάτι πάρα πολύ ευχάριστο που σε γεμίζει. Πραγματικά, ο, τι και να έχω μέσα στη μέρα, κάθε βράδυ που φεύγω από το θέατρο, μετα απο τόσο γέλιο, είμαι καλά.
Πώς είναι να συνεργάζεσαι με το Μάρκο Σεφερλή;
Είναι άριστη η συνεργασία μαζί του. Είναι ένας άνθρωπος τελειομανής και γι΄αυτό έχει καταφέρει ό, τι έχει καταφέρει στη ζωή του με τόσο μεγάλη επιτυχία. Γενικά είναι αυστηρός. Αν θεωρήσει ότι κάτι το κάνεις λάθος, θα σου το πει εκείνη τη στιγμή. Αλλά αυτό είναι και το καλό του. Είναι straightΌ, τι έχει να σου πει, στο λέει εκείνη την ώρα, το διορθώνεις και στο επόμενο λεπτό έχει ξεχαστεί. Δεν κρατάει ούτε κακίες, ούτε τίποτα. Μέσω του Μάρκου, μαθαίνεις πολλά. Πώς πρέπει να ειναι ένας σωστός επαγγελματίας. 
Συνεργαστήκατε και στο πρωινό. Πώς ήταν η εμπειρία της τηλεόρασης για σένα;
Μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Ειναι κατι που μου άρεσει πολυ... Είμαι ήδη 3 χρόνια στο πρωινό και συνεχίζω..
Έχεις κάνει και κινηματογράφο όμως και συγκεκριμένα μια ταινία μικρού μήκους. 
Συμμετείχα σε μια ταινία του Αντώνη Σωτηρόπουλου, την « Ελεύθερη Βούληση», που βραβεύτηκε κιόλας. Δεν είχα κάποιο μεγάλο ρόλο, αλλά ήταν τιμή μου που συμμετείχα σε μια ταινία που περνούσε κοινωνικα και πολιτικά μηνύματα στον κοσμο.
Θα σε ενδιέφερε να ξανακάνεις κινηματογράφο;
Ναι, έχω σκοπό να το κυνηγήσω όσο μπορώ. 
Το θέατρο;
Και με το θέατρο θέλω να συνεχίσω. Περνάω υπέροχα και ελπίζω σε μια νέα συνεργασία για το χειμώνα.
Τι αποκόμισες από τα χρόνια που ασχολήθηκες με το modeling, μέσω του οποίου ταξίδεψες και στο εξωτερικό; Στην Αίγυπτο και αλλού…
Τα ταξίδια είναι κάτι μαγικό. Σε αναζωογονούν. Σου ανοίγουν τα μάτια, βλέπεις διαφορετικούς πολιτισμούς, νοοτροπίες και συμπεριφορές ανθρώπων. Μέσα από αυτό όμως, μπορείς να δεις και με άλλη οπτική τη δική σου χώρα. Τα θετικά της και τα αρνητικά της. Ευτυχώς είχα την τύχη να ταξιδέψω σε αρκετές χώρες... 
Η Άννα Φόνσου είχε πει κάποτε ότι η ομορφιά είναι και κατάρα. Με την έννοια ότι χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια να αποδείξεις ότι αξίζεις και έχεις ταλέντο πέρα από την εξωτερική εμφάνιση. Εσύ σαν μια πολύ όμορφη κοπέλα, το έχεις αντιμετωπίσει αυτό;
Από τη μια θεωρώ ότι η ομορφιά είναι κάτι που μπορεί να σου ανοίξει πάρα πολλές πόρτες. Από την άλλη όμως, ισχύει αυτό που ειπε γιατί στο υποκριτικό κομμάτι σε βλέπουν απλά σαν μια ωραία κοπέλα που μπορεί να κάνει μόνο την ωραία, τη σέξι, τη χαζούλα και ως εκεί. Πολλές ηθοποιοί έχουν δηλώσει ότι για να τις δουν αλλιώς, να πειστούν και να πάρουν και άλλους ρόλους προσπάθησαν και το κυνήγησαν πάρα πολύ. Όσον αφορά εμένα ειναι πολυ νωρίς για να το απαντήσω.
Τσαλάκωσαν την εικόνα τους δηλαδή. Εσύ προσωπικά, έχεις πρόβλημα να τσαλακωθείς στη σκηνή;
Όχι! Θεωρώ ότι κάποιος για να μη θέλει να τσαλακώσει τον εαυτό του πρέπει να έχει τρομερές ανασφάλειες. Εγώ αυτές τις ανασφάλειες, τις έχω αποβάλλει οπότε δεν εχω κανένα πρόβλημα να το κάνω…
Τι σε φοβίζει στη ζωή σου;
Με φοβίζει πάρα πολύ η αποτυχία. ( γέλια)
Μίλησε μου για τα όνειρά σου…
Όνειρό μου είναι να συνεχίσω να κάνω αυτό που ξεκίνησα φέτος και να το κάνω όσο καλύτερα μπορώ. Δεν έχω θέσει κάποιο συγκεκριμένο στόχο, αλλά θέλω να υπάρχει συνεχής εξέλιξη και συνεχής άνοδος. Από τη στιγμή που όσο περνάει ο καιρός, βλέπω να εξελίσσομαι, είμαι ευχαριστημένη.  
Είσαι αισιόδοξη;
Πάρα πολύ! Δεν ξέρω αν φταίει και το ζώδιό μου ( γέλια). Από πολύ μικρή ήμουν έτσι, μπορεί πραγματικά "ο κόσμος να καίγεται" κι εγώ να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Αυτό είναι και το μότο μου. Όταν βλέπεις τα θετικά και εχεις πίστη ότι θα περάσει η κακή στιγμή, τελικά θα τα καταφέρεις. 
Οι κακές στιγμές που βιώνουμε ως χώρα αυτή την περίοδο θα περάσουν κατά τη γνώμη σου;
Πιστεύω ότι θα περάσουν, αλλά αυτό θα καθυστερήσει λίγο. Η άνοδος δε μπορεί να έρθει τόσο γρήγορα. Οι πολιτικές εξελίξεις δείχνουν ότι για κάποιο διάστημα ακόμα θα ταλαιπωρηθούμε. 
Με την πολιτική, ποια είναι η σχέση σου;
Παρακολουθώ και ενημερώνομαι για τα γεγονότα και νευριάζω πάρα πολύ με όλα αυτά που συμβαίνουν. Αυτό. Δε θα σου πω καλή ή κακή…
Θα σε ενδιέφερε ποτέ να ασχοληθείς ενεργά; 
Όχι ποτέ! Δεν πιστεύω ότι θα μπορούσα να το διαχειριστώ. 
Πώς κρίνεις το γεγονός ότι πολλοί συνάδελφοί σου καλλιτέχνες, ειδικά τον τελευταίο καιρό ασχολούνται με την πολιτική;
Αν κάποιος το θέλει πραγματικά και πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει, ναι να το κάνει…Δεν το θεωρώ λάθος. Αν πιστεύει ότι έχει τις γνώσεις, την κατάρτιση και τις δεξιότητες, γιατί όχι;
Ποιες αξίες λείπουν από τη σύγχρονη κοινωνία;
Αυτό που λείπει, είναι η εμπιστοσύνη. Σε όλες τις διαπροσωπικές σχέσεις φιλικές και ερωτικές, αναζητάς να βρεις κάποιον άνθρωπο να εμπιστευτείς και δε μπορείς. Βέβαια πάντα θα υπάρχουν και οι εξαίρεσεις... 
Εκτός από το θέατρο, τι άλλα ενδιαφέροντα έχεις; Διάβασα ότι ασχολείσαι με την ψυχολογία. 
Ναι…Ένα κομμάτι που μου αρέσει πολυ... Δεν έχω περάσει σε κάποιο άλλο στάδιο, να το σπουδάσω ας πουμε, αλλά διαβαζω συνεχεια βιβλία και παρακολουθώ σχετικα ντοκιμαντέρ με την πρωτη ευκαιρία. Επίσης, ασχολούμαι και με το αργεντίνικο tangoΕίχα σταματήσει ένα διάστημα λόγω ενός σπασίματος στο χέρι, αλλά ευελπιστώ μέσα στο χειμώνα να βρω χρόνο να το συνεχίσω. 
 
 
Το θέατρο και ειδικά η κωμωδία, πιστεύεις ότι λειτουργεί και λίγο σαν ψυχοθεραπεία για το κοινό;
Κατά βάση λειτουργεί έτσι. Ο κύριος λόγος που έρχεται καποιος να δει μια κωμωδία ή επιθεώρηση είναι να γελάσει, να περάσει καλά, να ψυχαγωγηθεί, να ξεχάσει τα προβλήματα του και ειδικά φέτος όσα συμβαίνουν στην χώρα μας, αλλά και όσα μπορει να συμβαίνουν στον ίδιο. 
Το ίδιο όμως ισχύει και για εσάς που βρίσκεστε πάνω στη σκηνή έτσι;
Ναι, φυσικά. Το ανέφερα και πριν και θα συνεχίσω να το αναφέρω. Περνάμε πάρα πολύ καλά και γελάμε υπερβολικά πολύ. 
Υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο για το χειμώνα;
Συνεχίζω στην πρωινή εκπομπή του Mega και από εκεί και πέρα θα δείξει. Δε μπορώ να ανακοινώσω κατι ακόμη. 
Το modeling έχει τελειώσει για σένα;
Κάνω παράλληλα κάποιες δουλειές, αλλά βασικός μου στόχος είναι να ασχοληθώ με το θέατρο. 
Θα ήθελα να κλείσουμε με μια ευχή…
Μακάρι όλοι κάποια στιγμή, να καταφέρουν να κάνουν αυτό που αγαπούν!!