Η Άντζελα Δημητρίου στο DNA of Arts!!!!

2015-06-16 17:44

Συνέντευξη στον Αλέξανδρο Τσομπανόπουλο.

 

Μια από τις πιο όμορφες συναντήσεις που είχα, ήταν αυτή με τη μοναδική Άντζελα Δημητρίου. Με αφορμή τις πολύ επιτυχημένες εμφανίσεις της στη Θεσσαλονίκη στα Μαμούνια Live και την κυκλοφορία του νέου της δίσκου " Στάνταρ" η μεγάλη κυρία του τραγουδιού μας, μου έκανε την τιμή να έχουμε μια ενδιαφέρουσα κουβέντα. Την ευχαριστώ πολύ!

-          Σας βρίσκουμε στη Θεσσαλονίκη με καινούριο δίσκο. « Στάνταρ» με υπέροχα κομμάτια. Μιλήστε μου για το πρόγραμμα που παρουσιάζετε στα Μαμούνια.

-          Λέω και τα παλιά μου τραγούδια και τα καινούρια, αλλά και άλλων καλλιτεχνών. Είναι ένας χώρος που πιστεύω ότι κάθε καλλιτέχνης μπορεί να τον απολαύσει. Ωραίο κοινό, νεανικό και όχι μόνο. Με αγκάλιασαν όπως πάντα και αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό. 

-          Τι είναι ΣΤΑΝΤΑΡ για σας;

-          Στάνταρ είναι το σίγουρο. 

-          Θα ήθελα να σας πάω κάποια χρόνια πίσω, στο ξεκίνημά σας. Τι εμπειρία είναι για ένα μικρό κορίτσι, να κάνει τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα σε ιερά τέρατα της μουσικής όπως ο Βασίλης Τσιτσάνης και η Σωτηρία Μπέλλου;

-          Δε νομίζω ότι υπάρχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση και ικανοποίηση για ένα παιδί, από το να γνωρίζει μεγάλους και καταξιωμένους καλλιτέχνες. Και δυστυχώς τα παιδιά σήμερα δεν έχουν πρότυπα, ενώ εμείς είχαμε…Κατάλαβες; Είχαμε μεγάλα πρότυπα. Μεγάλα ονόματα. Και λέγαμε, αχ θέλω να μοιάσω σε αυτήν ή σε αυτόν…

-          Ποια ήταν τα δικά σας πρότυπα;

-          Αρκετά ονόματα. Ήταν η Λίτσα Διαμάντη, η Τζένη Βάνου, η Αλεξίου, ο Νταλάρας, η Πόλυ Πάνου…Τέτοια ακούσματα είχα εγώ όταν ξεκίνησα. 

-          Θυμάστε την πρώτη φορά που πατήσατε το πόδι σας στη σκηνή ως επαγγελματίας;

-          Ναι βέβαια! Όταν ξεκίνησα και πάτησα για πρώτη φορά το πόδι μου στην πίστα, ήταν πριν κάνω καν δίσκο. Αλλά ήξερα από τότε ότι θα μείνω. Είναι πολύ δύσκολο να βγαίνει ένα παιδί στην πίστα και να κάνει όνειρα και αυτά τα όνειρα να γίνονται πραγματικότητα. 

-          Εσείς όπως και άλλοι σημαντικοί καλλιτέχνες της γενιάς σας, κάνατε τεράστιες καριέρες. Γιατί τα σημερινά παιδιά δεν έχουν διάρκεια;

-          Πιστεύω ότι τους τρώει το εφήμερο σουξέ. Και αν τους ακούσεις στο ραδιόφωνο μεταξύ τους μοιάζουν. Για παράδειγμα, Πασχάλης Τερζής δεν ξαναβγαίνει ίδιος. Δεν το λέω επειδή είμαι Θεσσαλονίκη και έχω δουλέψει μαζί του, απλά νιώθω ότι τον αγαπάω πάρα πολύ και έχει μια ιδιαίτερη φωνή. Αν ακούσεις όμως τους νέους, μπερδεύεσαι κάπου. 

-          Θεωρείτε ότι δε βγαίνουν πλέον ξεχωριστές φωνές ή δεν προβάλλονται;

-          Θεωρώ ότι υπάρχουν πολλοί τραγουδιστές και λίγοι ερμηνευτές. Αυτό είναι. 

-          Δεν υπάρχει το πάθος που έχετε εσείς και το είχατε και στο ξεκίνημά σας…

-          Ακριβώς. 

-          Τα σ’ αγαπώ είναι μεθυσμένα στην εποχή μας;

-          Εξαρτάται! ( γέλια). Εξαρτάται από τις ώρες που λέμε σ’ αγαπώ…

-          Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας σας, έχετε κάποιο παράπονο από το χώρο;

-          Όχι! Αναφέρεσαι στο τραγούδι « Τα παράπονά μου»…

-          Ναι, είναι από τα αγαπημένα μου του νέου δίσκου…

-          Το τραγούδι αυτό, το έχει γράψει η Ελένη Γιαννατσούλια που έχει γράψει και « Τα μεθυσμένα σ’ αγαπώ». Είναι κατά τη γνώμη μου μια καταξιωμένη στιχουργός, η οποία γράφει σε όλα τα σήριαλ. Αν δεις του Μανουσάκη, όλα έχουν τραγούδια σε στίχους δικούς της. Λίγες είναι αυτές που μπορούν να γράψουν όπως γράφει η Ελένη. Τώρα όσον αφορά τα σ’ αγαπώ και τα παράπονα, μπορεί και αυτή να έχει περάσει κάτι και να έβγαλε τον δικό της καημό και το πάθος, γράφοντας τα κομμάτια αυτά. 

-          Άλλο ένα υπέροχο κομμάτι είναι το « Αυτή είμαι εγώ» που ξεκινάει με τη φράση « Αυτά για μένανε που λεν οι άλλοι δε μ’ αγγίζουν, τα λόγια όσων αγαπώ μονάχα αυτά αξίζουν»

-          Αυτό ήταν μια ιδέα του Μήτσικα μαζί με τον Νίκο Πάνου. Πέρσι που τραγουδούσα στο Ammos, ήρθε να με βρει και μου είπε έγραψα εδώ και τέσσερα χρόνια ένα κομμάτι και το έχω στο συρτάρι. Είναι για σένα. Το πήρα και το είπα.

-          Αυτό που παρατηρώ σε εσάς, είναι ότι πέραν της μεγάλης καριέρας που κάνατε στο λαϊκό τραγούδι, τολμήσατε να τραγουδήσετε και διαφορετικά είδη και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία.

-          Ναι, τραγούδησα Λάκη Παπαδόπουλο-τον Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ-, Χαριτοδιπλωμένο, Αλέξη Παπαδημητρίου, Σπανουδάκη…

-          Υπάρχει κάποια συνεργασία που ονειρεύεστε;

-          Όχι. Όλοι οι καλοί χωράνε! Αυτό έχω να πω!

-          Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

-          Τα επόμενα σχέδια…Τελειώνουμε από εδώ σε ένα μήνα περίπου και πηγαίνουμε εξωτερικό. και κάποιες συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.

-          Θα ήθελα μια ευχή από εσάς για τους αναγνώστες μας.

-          Υγεία και ας έρθουμε στα συγκαλά μας. Να αγαπάμε τα παιδιά μας και να μην τα σκοτώνουμε. Αν έχουμε κάποια τρέλα, καλύτερα να πηγαίνουμε να ξεσπάμε κάπου αλλού και όχι στα παιδιά που φέρνουμε στον κόσμο. Αλλιώς να μην τα φέρνουμε.

-          Είστε αισιόδοξη για την πορεία της χώρας μας;

-          Όπως κάθε πολίτης…Αν ρωτήσεις τον κάθε πολίτη θα σου πει αν είναι αισιόδοξος ή όχι. Το ίδιο κι εγώ λοιπόν.

-          Σας ευχαριστώ!

-          Κι εγώ!