Η Φωτεινή Ντεμίρη στο DNA of Arts

2013-12-20 14:52

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΝΤΕΜΙΡΗ ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

1)      Ξέρουμε ότι εκτός από υποκριτική σπουδάσατε και νομική. Πώς και δεν εξασκήσατε αυτό το επάγγελμα?

 

Γιατί δεν μου άρεζε. Όταν μπήκα μέσα στην σχολή της νομικής στο Αριστοτέλειο εκεί στην πατρίδα σου, είδα ότι δεν είχα σχέση με αυτό που διάλεξα να σπουδάσω επειδή κάπως έτσι με βάλανε σε αυτό το δρόμο οι δικοί μου. Κάπως μου το βάλανε στο μυαλό , δεν ήταν μάλλον αυτό που ήθελα και είδα ότι ήταν και τελείως ξένο από μένα . Έβρισκα τους νόμους άδικους , διαφωνούσα με ό, τι διάβαζα και ήταν κάτι που δεν το είχα.

 

2)      Τηλεόραση βλέπετε ? Τι γνώμη έχετε για τις επαναλήψεις και τα τούρκικα?

 

Τηλεόραση βλέπω πολύ αργά, όταν βλέπω , μετά το θέατρο αν δω κάτι για λίγο για να χαλαρώσω . Επιλεκτικά. Για τις επαναλήψεις τι να κάνω αν δεν υπάρχουν σειρές ο κόσμος βλέπει τις επαναλήψεις. Και εγώ έχει τύχει να δω επαναλήψεις σε σειρές που διασκεδάζω γελάω και μου αρέσουν. Για τα τούρκικα τι να πω. Νομίζω ότι μας πάνε λίγο πίσω. Ότι ο κόσμος τα βλέπει γιατί δεν έχει κάτι ανάλογο ελληνικό να δει. Δεν θα είχα αντίρρηση να υπάρχουν και από την Τουρκία σειρές, αλλά να υπάρχουν και ελληνικές σειρές.

 

3)      Στο χώρο του θεάτρου θεωρείτε ότι θα επιζήσουν μόνο οι καλοί ή δίνονται ευκαιρίες και σε νέα παιδία στο νέο τους ξεκίνημα?

 

Στο χώρο του θεάτρου πιστεύω ότι ιδιαίτερα αυτή την  εποχή γίνεται ένα ξεσκαρτάρισμα και οι καλοί και αυτοί που είναι  για να  είναι στο επάγγελμα μένουν . Για τα νέα τα παιδιά είναι δύσκολα αλλά αν έχουν υπομονή και διάθεση για δουλεία και στόχο θα τα καταφέρουν γιατί ποτέ δεν είναι και τόσο εύκολα για κανέναν όταν ξεκινάει και όταν δεν έχει γνωριμίες.

 

4)      Θεωρείτε ότι στις μέρες μας το θέατρο είναι ένα μέσο όπου ο κόσμος έρχεται για να ξεχαστεί από τα προβλήματα που τον κατακλύζουν ? Ποια στοιχεία πιστεύετε ότι βοηθούνε σε αυτό ?

 

Σαφώς είναι ένας χώρος το θέατρο που ο κόσμος έρχεται για να ξεχαστεί, για να δει κάτι άλλο και να φύγει από την μιζέρια την καθημερινή. Και αυτό το βλέπω εγώ που δουλεύω στην κωμωδία. Ο κόσμος τώρα θέλει να βλέπει ή κωμωδίες που τον κάνουνε πραγματικά να διασκεδάσει , να χαρεί , και να γεμίσει υγεία γιατί το γέλιο είναι υγεία και μας το λένε σας ευχαριστούμε που μας κάνατε και ξεχαστήκαμε 2 ώρες ή να δει κάτι, ένα δράμα ας πούμε που θα τον κάνει να πάσχει μαζί κατά την διάρκεια με αυτό και να  εκτονωθεί με αυτόν τον τρόπο. Δεν θέλει κάτι μέσο, δεν θέλει κάτι περίπου , δεν θέλει κάτι όχι αυθεντικό όχι αληθινό. Θέλει κάτι αληθινό ή που θα τον κάνει να γελάσει ή που θα τον κάνει να συμπάσχει.

 

5)      Είστε αισιόδοξη για το μέλλον? Δηλαδή πιστεύετε ότι με σκληρές προσπάθειες μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο όπου ζούμε ?

 

Είμαι αισιόδοξη από την φύση μου. Οπότε δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Πιστεύω φυσικά άμα αλλάξουμε πράγματα στον εαυτό μας θα αλλάξει ο κόσμος γύρω μας. Το πιστεύω αυτό το πράγμα σαν αρχή. Πιστεύω, εύχομαι και θα ήθελα η προσπάθεια στην Ελλάδα να γίνει στο χώρο της παιδείας γιατί από την παιδεία θα γίνει η αλλαγή . Όταν τα παιδιά έχουν την σωστή παιδεία θα συνειδητοποιήσουν πράγματα και σαν  ενήλικες μετά θα είναι διαφορετικοί και δεν θα κάνουν τα λάθη τα δικά μας και των προηγούμενων από εμάς.

 

6)      Θεωρείτε ότι υπάρχουν ρόλοι στην τηλεόραση δικοί σας που στιγμάτισαν το κοινό και σας γνωρίζουν από εκεί πλέον ? και αν υπάρχουν ποιοι πιστεύετε ότι είναι αυτοί? 

 

Ρόλοι δικοί μου που στιγμάτισαν το κοινό , δεν ξέρω, δεν νομίζω. Σειρά όμως η σειρά το καφέ της χαράς είναι μια σειρά που είναι στην καρδία των ανθρώπων στην οποία είχα την ευτυχία , την τύχη να συμμετέχω και ο κόσμος με θυμάται και με αγαπά από αυτόν και χαίρομαι.

 

7)      Ξέρουμε ότι έχετε μια σχέση με τα ζώα καθώς έχετε κάποιο .  Ποιά είναι η σχέση αυτή?

 

Έχω 2 ζώα . Μια γάτα και ένα σκύλο . Ταΐζω αδέσποτα . Αγαπώ τα ζώα , τα λατρεύω τα ζώα. Τα ζώα είναι η έκφραση της αγάπης για τον άνθρωπο. Χώρια ότι αυτά σου δίνουνε αγάπη χωρίς να ζητάνε τίποτα. Υπάρχουν μόνο για να σου δίνουν αγάπη αλλά και εσύ ανοίγεσαι  γιατί αυτό δεν είναι το ζητούμενο στον άνθρωπο να ανοιχτεί και να γεμίσει αγάπη ; Αυτό δεν είναι ευτυχία ; Τα ζώα και το περιβάλλον γενικά δίπλα μας είναι ένας δρόμος να μας βοηθήσει σε αυτό.

 

 

 

8)      Στον ελεύθερο σας χρόνο με τι σας αρέσει να ασχολείστε ?

Ακούω μουσική , πλέκω,  διαβάζω , ασχολούμαι με τα παιδιά μου , βλέπω  καμιά ταινία . Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα ήθελα να κάνω στον ελεύθερο  χρόνο μου. Θα ήθελα να ταξιδεύω αλλά ελεύθερος χρόνος δεν υπάρχει πολύς και χρήμα εννοείται.

 

9)      Φέτος παίζετε στην παράσταση <<ΚΤΕΛ>> . Πείτε μας λίγα λόγια για αυτήν την  παράσταση  και για τον ρόλο σας.

Το <<ΚΤΕΛ>> είναι μια κωμωδία με στοιχεία και μιούζικαλ μπορώ να πω . Μια μαύρη κωμωδία.  Εγώ κάνω την οδηγό του <<ΚΤΕΛ>> που μεταφέρει κάποιους ανθρώπους στην Φλώρινα, αλλά το πούλμαν παθαίνει ζημιά και σταματάει κάπου όπου είναι ο γιατρός ο Νίκος Μουτσινάς με την Βασιλική Ανδρίτσου (με την γυναίκα του) που και αυτοί παίζουν ρόλο στο να γίνεται σαμποτάζ στο αυτοκίνητο γιατί θέλουν να πάρουν τα όργανα ανθρώπων για μεταμόσχευση για να σώσουν την δικιά τους ζωή που τους απειλούνε. Είναι ένα πολύ περίπλοκο πράγμα και πολύ απλό συνάμα . Αστείο με ανατρεπτικό τέλος και είναι μια πρόφαση για να γελάσουμε.

 

10)  Θεωρείτε ότι υπάρχουν  κάποιοι ρόλοι θεατρικά που  έχετε ίσως ζηλέψει και θα θέλατε εσείς να τον είχατε παίξει ? και πώς νιώθετε σε τέτοιες περιπτώσεις?

 

Γενικά δεν είχα στόχους θέλω να παίξω αυτόν το ρόλο θέλω να παίξω εκείνον τον ρόλο. Δεν το έκανα αυτό. Είμαι στην ζωή μου όσα έρθουν και όσα πάνε . Δεν έχω πρόγραμμα είτε είναι καλό αυτό είτε κακό. Δεν είμαι προγραμματισμένος άνθρωπος. Μου αρέσει η δουλεία μου την αγαπώ με πάθος, θέλω να είμαι μέσα σε αυτήν ανεξάρτητα από ρόλους . Πιθανότατα όταν βλέπω μια παράσταση που είναι πάρα πολύ ωραία και υπάρχει κάποιος ρόλος  πολύ ωραίος λέω μέσα μου αχ τι ωραία να ήμουν σε αυτήν την παράσταση , ή τι ωραία κάποτε να παίξω αυτόν τον ρόλο αλλά δεν είναι αυτό που με χαρακτηρίζει . Με χαρακτηρίζει η αγάπη μου για αυτήν την δουλειά.